Обратная связь


смотреть видео
Владислав Краснощек
Владислав Краснощек

Харьков

направление

Фигуратив

категория

Коллаж

Миссия

Будь-який автор, працюючи з матеріалом, намагається розібратися в темі, хоче щось доказати або зрозуміти. Одна з основних моїх ідей "Браків немає" - "все має працювати для глядача". Теми, якими я цікавлюся- це історія, життя, смерть, час. Наразі я займаюся і розвиваю дані, хвилюючи мене, напрямки.

о художнике

Кілька років тому я почав купувати старовинні фотографії на блошиних ринках, розфарбовувати їх, міняти їх візуальну структуру і зміст. Це був початок зародження серії “Негативи зберігаються”. Цей напис супроводжував усі старовинні кабінет- і візит-портреты, і означав, що кожен той, що бажає, міг у будь-який час повернутися у фотоательє і замовити фотографії знову, для себе або подарувати коханим, родичам, може ще кому. Таким чином, що б я не робив з фотографією, як би не знущався і не змінював її суть, завжди була можливість повернутися і замовити у фотосалоні оригінал. Авжеж, це в теорії, адже невідомо, що сталося зараз з негативами цих фотографій. Також я хотів, щоб змінені мною фотографії, потрапляли до наступних художників, які б наносили свій, новий візуальний пласт на них. Таким чином, ці знимки могли існувати в постійному процесі змін від митця до митця і отримувати своє вічне, інше, невідоме їм життя. А життя – це тема, яку я саме тоді розпочав досліджуватя та розробляти.

Третьяковка

Одночасно з серією "Негативи Зберігаються" я почав роботу над колажами. На блошиному ринку мені потрапили до рук репродукції картин Третьяковської галереї. До цього часу у мене назбиралося дуже багато обрізок, браків, надрукованих мною фотографій, які викинути було шкода і які лежали мертвим вантажем, ні в чому незадіяні Одна з моїх головних ідей - "Браків Немає". Це означає, що будь-який малюнок, фотографію, яка не працює для мене, як для автора, можна привести в стан візуальної краси. І ось, я почав наклеювати ці обрізки і "браки" на репродукції картин Третьяковскої галереї, щоб надати малюнкам іншого зовнішнього вигляду і іншого візуального прочитання. Пізніше, окрім своїх фотографій, я став використовувати і чужі. А до репродукцій третьяковки додалися репродукції картин з інших музеїв. Також почав вдаватися до тонкого обрізання контурів за допомогою скальпеля. Це були перші досліди з колажами, саме так народилася серія "Третьяковка".

Карібочки

Через деякий час, коли я вже трохи набив руку в колажах і роботі з анонімною (чужа) фотографією, я став шукати подальший розвиток теми. Мені спало на думку використати в колажах органічні елементи, я обрав таким елементом сушену рибу. Крім того, на блошиному ринку мені потрапили на очі механізми від старих радянських годинників, і це перетворилося на другий важливий елемент майбутньої серії. Залишилося придумати сполучну ланку між елементами. Нею стала ювелірна смола. З огляду на те, що смола - субстанція рідка і її потрібно кудись заливати, я і знайшов куди. І цим куди стали різного виду коробочки, які спочатку я називав трунами, або холодцем. Тобто я почав викладати композиційно елементи у порожні коробки різної форми, і об'єднувати елементи між собою ювелірною смолою, яка через добу ставала твердою і щільно огортала усі елементи композиції. Так народилася серія, що іменується зараз "Карібочки".

обратная связь

  • создать аккаунт